pytania nr 4 i częściowe odpowiedzi do przetargu na organizację imprez w ramach projektu Magia miejsc...0000-00-00 00:00:00
Łęczna, dnia 2010-04.01
ZP.3431/2/2010 Pytania Nr 4 i częściowe odpowiedzi wg. rozdzielnika Dotyczy: zapytania do treści SIWZ, dotyczącej postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na usługi organizacji imprez kulturalno-rozrywkowych w ramach projektu Magia miejsc – promocja walorów turystycznych Lubelszczyzny Przewodniczący Zarządu Powiatu w Łęcznej z siedzibą: Aleja Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, przekazuje pytania Nr 4, jakie wpłynęły do Zamawiającego w dniu 01 kwietnia 2010r. o godz. 10:40 do postępowania w trybie przetargu nieograniczonym na usługi organizacji imprez kulturalno-rozrywkowych w ramach projektu Magia miejsc – promocja walorów turystycznych Lubelszczyzny: 1) Czy zaparafowanie umowy i wpisanie tylko danych wykonawcy wystarczy?? -Nie znane są jeszcze dane takie jak data, numer umowy, nie zostali wpisani reprezentanci zamawiającego itd. Rozumiem ze umowa będzie przygotowywana ( szczegółowo i dokładnie wypełniona) jeszcze raz po przetargu w formie elektronicznej i dopiero wtedy zostaną złożone właściwe podpisy i pieczątki AD. 1. Wystarczy tylko parafowanie umowy, co ma oznaczać iż Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy i ją akceptuje. Właściwą umowę Zamawiający podpisze z wybranym w ramach tego postępowania o zamówienie publiczne Wykonawcą. 2) Czy ubezpieczenie OC podmiotu startującego do przetargu ma mieć jakąś minimalną wartość np. wartość oferowanej kwoty lub wyższa? Czy wystarczy ubezpieczenie najtańsze ważne tylko by było jak wynika z siwz?? Ad. 2. Kopię zawartego ubezpieczenie OC należy przedstawić według posiadanego przez Wykonawcę, bez względu na zawartą w niej kwotę. Wydział merytoryczny nie oznaczył minimalnej kwoty ubezpieczenia. 3) Czy ze względu na zmianę terminu składania ofert będą przesunięte termin wykonania np. druków, plakatów, harmonogram imprezy i tabliczek bezpieczeństwa ( termin wykonania: 20.04.2010) 4) Czy do reklam radiowych i telewizyjnych będą materiały przekazane w raz z tabliczką praw autorskich* czy odpowiedzialność nagrania spotów w całości spada na wykonawcę? * każda reklama radiowa i telewizyjna ma podkład muzyczny. Wielokrotnie prawa autorskie do wykorzystania podkładu muzycznego w spocie przekraczają wartość całej reklamy. Powiedzmy ze na imprezie w Kijanach wystąpią Łzy i reklama będzie miała być z podkładem ich piosenki np. Narcyz ... za prawa będzie trzeba zapłacić autorowi i kompozytorowi a nie wykonawcy utworu. Odpowiedzi udzielimy niezwłocznie po ich otrzymaniu z Wydziału merytorycznego. Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |