Rozeznanie cenowe na kpl. stanowisko kasjerskie dla PZAZ Łęczna2014-04-23 13:05:05
PZAZ.XI.272.1.3.2014 Łęczna, dn.23.04.2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE Na podstawie zarządzenia Nr 3/2014 z dn. 16 kwietnia 2014r Dyrektora PZAZ w Łęcznej w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny kompletnego stanowiska kasjerskiego POS do barku Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej. I. Zamawiający: Powiat Łęczyński-Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna REGON: 060196692 NIP: 505-00-56-689 Tel/fax: (081) 752-29-20 e-mail: pzazleczna@wp.pl http://zaz.powiatleczynski.pl II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawu POS – urządzeń, które w zestawieniu ze sobą stanowić będą kompletny, kompatybilny system szybkiej sprzedaży kasowo – magazynowej w barku Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej wg CPV: 30142000-6,3020000-1, 72511000-0 W skład zestawu wchodzą: a) terminal POS (ang. Point of Selling) wraz z systemem operacyjnym 1szt. b) drukarka fiskalna 1szt c) program do obsługi sprzedaży PC- Gastronom Standard , stanowisko kasowe POS dla gastronomii 1szt. d) program PC – Market 7 Gastronom – program magazynowy dla gastronomii 1 szt. e) inne akcesoria, w tym niezbędne przewody połączeniowe oraz oprogramowanie sterujące, pozwalające na poprawną eksploatację zestawu. Opisany powyżej zestaw zwany będzie w dalszej części ,,zestawem POS” 2. Realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego następujących usług związanych z instalacją , wdrożeniem, uruchomieniem i serwisem eksploatacyjnym zestawu POS: a) W ramach usług instalacyjnych Wykonawca zainstaluje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zestaw POS przed eksploatacyjnym uruchomieniem (łącznie z programowaniem systemu) b) Zapewnienie poprawnej eksploatacji zestawu POS bez wykonania jakichkolwiek dodatkowych czynności instalacyjnych lub konfiguracyjnych przez Zamawiającego. c) W ramach usług wdrożeniowych Wykonawca zapewni przeszkolenie - minimum 3h zegarowe - wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi zestawu POS w siedzibie Zamawiającego w miejscu zainstalowania. Szkolenie musi zostać przeprowadzone i zakończone przed eksploatacyjnym uruchomieniem zestawu POS, w terminie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym. d) Przeszkolenie nowych pracowników w przypadku wystąpienia Zamawiającego do Wykonawcy z stosownym żądaniem. Przeszkolenie w trakcie trwania kolejnego / kolejnych (maksymalnie czterech) pracowników Zamawiającego nie później niż do 7 dni od daty zgłoszenia tej konieczności przez Zamawiającego e) W ramach serwisu eksploatacyjnego Wykonawca osobiście usuwać będzie wszelkie awarie Zestawu POS zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub za pośrednictwem korespondencji e-mail. Gwarantowany czas reakcji na wezwanie w sytuacjach awaryjnych wynosi do 6 godzin od chwili wezwania telefonicznego. f) Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji na sprzęt wchodzący w skład zestawu POS oraz dokona na zlecenie Zamawiającego przeglądu gwarancyjnego. g) Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostępność serwisanta w czasie innych napraw, konserwacji czy zabezpieczenia sprzętu zlecone przez Zamawiającego, których nie dało się przewidzieć. 3. Wszystkie czynności serwisowe będą dokumentowane i potwierdzone przez obie Strony stosownymi protokołami.. 4. Dowóz zakupionego zestawu POS do siedziby Zamawiającego odbędzie się na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego zestawu POS w przypadku rozbieżności pomiędzy przedstawioną ofertą a dostawą oraz złej jej jakości. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany ,,z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych oraz zamiennik zostanie opisany w ofercie. 7. Zapłata za usługę związaną z zakupem, instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem i serwisem eksploatacyjnym zestawu POS będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie nie krótszym niż 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu. III. Oznaczenie terminu wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 14.05.2014r. IV. Sposób przygotowania oferty: Wykonawca powinien sporządzić ofertę (załącznik nr 1). V. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: Ocena ofert : C = ( Cmin / Cof.) x 100 C – ilość punktów przyznanych danej ofercie. Cmin – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert, Cof. – zaoferowana cena danej oferty CENA = 100 punktów Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria. VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów , jakie muszą dostarczyć wykonawcy: - formularz ofertowy ( załącznik nr 1), - zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 2), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. VII. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Małgorzata Paprota, tel. (081) 752-29-20, e-mail: pzazleczna@wp.pl VIII. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem „oferta – zakup zestawu POS dla PZAZ w Łęcznej” do dnia 30.04.2014r. do godz.1000 w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej, 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52. Łęczna, dnia 23. 04.2014r. mgr Małgorzata Paprota Dyrektor PZAZ Załączniki: 1. Formularz ofertowy 2. Wzór umowy Pliki |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |